Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna www.warsztatgames.fora.pl
WarsztatGames
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wybór technologii: Dyskusja
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Will
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:46, 13 Lut 2012    Temat postu:

@nobody

Wiadomo, że taka opcja będzie don't worry+ połączenie z edytorem choćby przez sockety czy wrapper.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Will dnia Pon 20:50, 13 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hashedone




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:02, 14 Lut 2012    Temat postu:

Jeśli miał bym wybierać, swoją chęć zgłaszam do AI, grafiki, integracji fizyki, skryptów (lub integracji skryptów), mechaniki, ewentualnie do sieci lub edytora. W tej dokładnie kolejności (czyli najbardziej bym był zadowolony AI, najmniej edytorem). Przez grafikę myślę jej programowanie (renderer), nie tworzenie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hashedone dnia Wto 10:04, 14 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Estivo




Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żabów

PostWysłany: Wto 10:09, 14 Lut 2012    Temat postu:

To wy już się dzielcie Wink Jak coś mogę, też coś myśleć nad AI, ale już z Mateuszem się dogadaliśmy co do sieci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Will
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:35, 14 Lut 2012    Temat postu:

Ok, wszyscy już są. Na dziś wieczór przygotuje temat co do wybranie ról. Chcę od razu napisać swoją wersje rozłożenia całości na party dlatego potrzebuje trochę czasu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
p2rkw




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:34, 26 Lut 2012    Temat postu:

Co do języka skryptowego: rozważaliście użycie game monkey? Do tej pory używałem tylko lua, ale może warto spróbować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Will
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:06, 26 Lut 2012    Temat postu:

Podstawowe pytanie brzmi: dlaczego? tzn jaką przewagę ma ten język nad lua?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
p2rkw




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:49, 26 Lut 2012    Temat postu:

Bindowanie wygląda na łatwiejsze. Chcąc używać lua bez bindera i tak będzie trzeba napisać zestaw funcji pomocniczych. Do GM wydaje się to zbedne, ale zaznaczam że jezyka nie używałem. Jezyki te podobne są do siebie, zresztą twórca GM jak sam pisze chciał poprawić tylko pare mankamentów lua.
Ale i tak pewnie użyjemy biblioteki do bindowania, a ja mam jedynie złe doświadczenia z toLua++ i wolałbym ponownie się z toLua++ nie męczyć. Co proponujecie do bindowania?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Will
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:36, 27 Lut 2012    Temat postu:

Może i bindowanie wygląda na łatwiejsze ale lua zna pewnie każdy uczestnik projektu choćby w minimalnym stopniu. Jeśli chodzi o bindowanie to mi to osobiście wszystko jedno. Nie ma żadnej perfekcyjnej biblioteki do tego a przynajmniej ja takiej nie znam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xirdus




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:36, 28 Lut 2012    Temat postu:

Osobiście to mi obojętne co będzie, dopóki nie będzie mulić. A nie mogę znaleźć żadnych testów wydajności tego GameMonkey.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xirdus dnia Wto 12:37, 28 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
p2rkw




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:19, 28 Lut 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja Ogólna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin