Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna www.warsztatgames.fora.pl
WarsztatGames
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wybieramy role

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Will
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:18, 15 Lut 2012    Temat postu: Wybieramy role

W tym temacie każdy może napisać czym chciałby się zajmować.
Bazowo mamy podział na:

-AI
-Rendering
-fizyka
-skrypty
-mechanika
-edytor
-sieć

Jak widać jest 7 "części". Niektóre osoby już podjęły bazową decyzje:
sieć -> MaxGarden +Estivo
edytor-> nobody
ai -> hashedone (o ile się nie mylę stawiał to na pierwszym miejscu)

Osobiście mógłbym zająć się mechaniką.


Teoretycznie zostaje więc fizyka,skrypty i rendering na 4 osoby. Jeśli ktoś chciałby bardzo zająć się elementem, który jest już zajęty można dyskutować i kombinować. Tutaj niech każdy piszę czym chcę się zająć/potwierdzi podział, który ja napisałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SnowyMan




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:15, 15 Lut 2012    Temat postu:

Eeej ja też już napisałem przy czym chcę kodzić Razz Biorę rendering ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Estivo




Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żabów

PostWysłany: Śro 16:31, 15 Lut 2012    Temat postu:

Potwierdzam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xevaquor




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:25, 15 Lut 2012    Temat postu:

Z tego co pozostało to na pewno nie chcę fizyki. Skłaniałbym się ku skryptom. (ofc jakby trzeba było to mogę porobić i coś innego na ile moja wiedza pozwoli).

BTW muszę z góry uprzedzić że w lutym będę miał bardzo mało czasu na ten projekt (praca komercyjna + szkoła + osobiste zawirowania). Ale od marca będę już bardziej dostępny Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hashedone




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:17, 16 Lut 2012    Temat postu:

Chciałem AI, mam AI. Happy hashed:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kkalisz




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Sob 15:18, 25 Lut 2012    Temat postu:

z tego co zostało to mogę wziąść Mechanikę... tylko powiedzmy sobie szczerze że najpierw trzeba ją ustalić i dopiero coś będę myślał z wtym temacie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xirdus




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:03, 25 Lut 2012    Temat postu:

Ja biorę design i kodzenie menu (w tym kariera i budowa mecha).

Oczywiście miejmy wszyscy świadomość że ten podział na role będzie bardzo płynny Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kkalisz




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Sob 23:37, 25 Lut 2012    Temat postu:

no myślę że jak już ustalimy dokładnie jak my wyglądać gameplay interakcja ze światem i ogólnie szeroko pojęta mechanika gry. można będzie zacząć tworzyć diagramy przypadków użycia w i końcu diagramy klas, interfejsy itp... a potem to już tylko podział kodzenia tych klas, wtedy to będzie można wybrzydzać kto co implementuje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja Ogólna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin