Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna www.warsztatgames.fora.pl
WarsztatGames
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dalsza część konceptu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna -> Ogólny design
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nobody




Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:01, 29 Lut 2012    Temat postu:

Nie mam za bardzo czasu, ale to może pomóc (mam nadzieję, że angielski Ci nie straszny):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Will
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:18, 29 Lut 2012    Temat postu:

gdd będzie powstawał zapewne stopniowo.
Xiruds do zaprojektowania struktury całości potrzeba informacji między innymi takich o, których pisałem. Najprostszą metodą aby zebrać takie dane jest opisanie kilkuminutowego gameplay'u z ai i przeciwnikami po sieci. W takim opisie wyskakuje mnóstwo informacji, które można potem przerzucić na coś bardziej technicznego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
p2rkw




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:25, 29 Lut 2012    Temat postu:

@Xirdus: narysuj komiks, jak widzisz gameplay, a jak nie wiesz jak coś miałby wyglądać to zawsze mozemy to dogadać na forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xirdus




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:32, 29 Lut 2012    Temat postu:

p2rkw, dobry pomysł Razz Akurat mnie choroba rozłożyła to jutro będę miał czas coś naskrobać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nobody




Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:34, 29 Lut 2012    Temat postu:

Xirdus napisał:
Akurat mnie choroba rozłożyła to jutro będę miał czas coś naskrobać.

Daj Panie Boże by choroba ta długo trwała!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xirdus




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:23, 29 Lut 2012    Temat postu:

Im dłuższa choroba tym dłużej nie mam szkoły i mogę się zajmować innymi rzeczami Wink A choroba będzie trwała do piątku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hashedone




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:27, 29 Lut 2012    Temat postu:

Ale słyszałeś że po chorobie warto jeszcze wypoczywać, żeby nabrać odporności...?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xirdus




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:41, 29 Lut 2012    Temat postu:

No ja wypoczywam. Leżę se w łóżku naprzeciw kompa z padem w ręce i oglądam Youtuba Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xirdus




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:27, 29 Lut 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

O takie coś chodziło?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Will
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:39, 29 Lut 2012    Temat postu:

No to już kilka elementów wyjaśnia i pozwala postawić kilka pytań:
1) Jeśli kamera jest taka, że pokazuje całość mapy to jak małe mapy lub jak bardzo musi się oddalić aby całość otoczenia była widoczna i rozpoznawalna?
Nie lepiej po prostu dorzucić jakąś mapkę z położeniem przeciwnika? W tym momencie gracz ma statyczną kamerę. Nawet jeśli chodzi o możliwość gry na tym samym sprzęcie 2 osób zawsze można walnąć zwykły split.
2)Jak przy takim czymś wygląda sytuacja w necie? Gracz szybszy dzięki pełnemu widokowi może zrobić z rozgrywki "pojawiam się i znikam" skutecznie psując zabawę drugiej osobie.
3) Jestem trochę zmęczony bo męczę się od rana więc wybacz jeśli o tym zapomniałem ale czy będzie możliwość tylko 1vs1? Na pewno gdzieś to było wspomniane ale mam teraz makaron w głowie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xirdus




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:35, 29 Lut 2012    Temat postu:

1) Hmm... Może rzeczywiście z minimapą lepiej by było? W każdym razie na początku kamera pokazuje całą mapę, a potem zoomuje na gracza. Dzięki temu gracz miałby jako takie rozeznanie w terenie, plus fajny efekt graficzny.

2) Możesz dokładniej sprecyzować? Jeśli chodzi o to, że szybsi będą chować się przed wolniejszymi, to to jest raczej feature Wink Część map będzie miała dużo otwartej przestrzeni, więc nie zawsze ta taktyka będzie się sprawdzać. Czy może chodzi ci bardziej o lagi, względnie cheaty?

3) Będą też walki w większej ilości, ale rdzeniem single'a będzie 1v1.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
p2rkw




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:52, 29 Lut 2012    Temat postu:

Szkoda że nie będzie fog of war, wg. mnie dodaje grywalności. A czy będą otwierane wrota, drzwi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xirdus




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:37, 29 Lut 2012    Temat postu:

Będą, będą. Wszystko na podstawie skryptów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Will
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:17, 01 Mar 2012    Temat postu:

1) Z kamerą obrazującą całość levele musiałyby być mikroskopijne więc myślę, że mipmapa jest znacznie lepszym rozwiązaniem.

2)Feature dopóki ktoś tego nie wykorzysta to gry w chowanego co zepsuje radość z samej rozgrywki.

3)Jeśli tak to na prawdę kamera na całość nie jest zbyt dobrym pomysłem.

A jakie mają być te levele na kilka osób? Też takie proste korytarze czy jakoś bardziej skomplikowane bo jest to istotne dla AI?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xirdus




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:29, 01 Mar 2012    Temat postu:

2) I właśnie o to chodzi. Ale na części map po prostu nie będzie gdzie uciekać, a miny pozwolą w pewnym sensie atakować bez kontaktu wzrokowego.
3) OK to rezygnujemy z tego.

Levele będą przeróżne, ale większość będzie niewielka (mniej więcej taka jak na moim rysunku, może nieco większe). Jeśli engine pozwoli to dojdzie też parę większych leveli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna -> Ogólny design Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin