Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna www.warsztatgames.fora.pl
WarsztatGames
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Budowa projektu: bazowe rozważania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Will
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:08, 24 Lut 2012    Temat postu:

Bardziej chodziło mi o ogólne elementy typu komunikacja. Zarządzanie messages itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nobody




Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:17, 24 Lut 2012    Temat postu:

marcin06 [_at_] vp [_dot_] pl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxGarden




Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pią 17:29, 24 Lut 2012    Temat postu:

gpmati [___at___] interia [___dot___] pl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SnowyMan




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:35, 24 Lut 2012    Temat postu:

Ej ale może wysyłajcie mu to na PW żeby syfu nie robić '^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Will
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:39, 24 Lut 2012    Temat postu:

Może być tutaj przynajmniej zmusza to leni to napisania czegokolwiek a potem te posty mogę usunąć i nie ma problemu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SnowyMan




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:49, 24 Lut 2012    Temat postu:

Ano jak tam chcesz Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nobody




Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:35, 24 Lut 2012    Temat postu:

Dla wszystkich: wizja kodu edytora w moim umyśle nabiera coraz lepszych kształtów. W czasie szkoły zimowej prawie na 100% uda mi się w umyśle już całość ogarnąć na tyle, by nie musieć myśleć 10 min. nad strukturą edytora przed dodaniem klasy (którą za chwilę wywalę -.-). Zależnie od postępów reszty teamu powinno się udać do kwietnia stworzyć już coś sprawnego (o ile z czasem będzie ok).

Komunikacja silnik-edytor: wygląda na to, że sockety będą najlepsze. Niedługo postaram się stworzyć jakiś papier w którym opiszę dokładniej całą komunikację.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nobody dnia Pią 21:08, 24 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mwojt




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warmińsko-mazurskie

PostWysłany: Pią 22:04, 24 Lut 2012    Temat postu:

Wiadomo coś na temat wielkości obiektów w grze ? np. wysokość ludka , wielkość kafli (skalowane ?). Mam trochę tekstur 512x512 mogę trochę podrzucić, można z tego poskładać coś takiego: [link widoczny dla zalogowanych] .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mwojt dnia Pią 22:04, 24 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Will
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:23, 24 Lut 2012    Temat postu:

Cytat:
Komunikacja silnik-edytor: wygląda na to, że sockety będą najlepsze. Niedługo postaram się stworzyć jakiś papier w którym opiszę dokładniej całą komunikację.

Opisz po prostu typy wiadomości i dane jakie mają zostać przesłane.

@mwojt te trochę będzie ok pod testy więc wielkość nie ma znaczenia w sumie. Podaj maila na konto na assembli abym mógł Cię dorzucić.

A wie ktoś jak Xirdusowi idzie dalsze rozpisywanie pomysłu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mwojt




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warmińsko-mazurskie

PostWysłany: Pią 22:52, 24 Lut 2012    Temat postu:

medivo [___at___] interia [___dot___] pl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Will
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:22, 24 Lut 2012    Temat postu:

@nobody Może znajdę trochę czasu jutro to napiszę sockety+jakiś network object od strony silnika, powinno Ci to wystarczyć do testów połączenia/przesyłu danych. Z napisaniem czegoś takiego od strony c# sobie jak mniemam poradzisz? Jeśli nie to mogę walnąć od razu i w c++/c#.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nobody




Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:32, 24 Lut 2012    Temat postu:

Nigdy takiego połączenia jeszcze nie pisałem, ale to chyba sprowadza się tylko do wykorzystania jakiegoś NetworkStream/czegokolwiek co da możliwość przesyłu danych przez sockety?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxGarden




Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pią 23:47, 24 Lut 2012    Temat postu:

Na jakie systemy <DL> piszemy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Will
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:11, 25 Lut 2012    Temat postu:

Cytat:

Wysłany: 24 Lut 2012 09:32 pm Temat postu:
Nigdy takiego połączenia jeszcze nie pisałem, ale to chyba sprowadza się tylko do wykorzystania jakiegoś NetworkStream/czegokolwiek co da możliwość przesyłu danych przez sockety?


Napisze na jutro prosty przykład, tak będzie najlepiej pokazać o co mi chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hashedone




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:36, 25 Lut 2012    Temat postu:

Oczywiście przede wszystkim Windows. Linux tylko jeśli okaże się to nie być problemem (przy czym było by miło jak by powstał).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja Ogólna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin